Bakan Sarıeroğlu ilkokulunda oy kullandı

Bakan Sarıeroğlu ilkokulunda oy kullandı

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Jülide Sarıeroğlu ise oyunu ilkokul öğrenimi gördüğü Mimar Kemal İlkokulu'ndaki 1151 numaralı sandıkta kullandı.

2018.06.24 16:19 - Son Güncellenme: 2018.06.24 16:19 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Bakan Sarıeroğlu ilkokulunda oy kullandı

Oyunu kullandıktan sonra açıklama yapan Sarıeroğlu, oldukça duygulu olduğunu belirterek, "Bugün okulumda, mahallemde oyumu kullandım. Yola başladığımız yerde Adana'mız için memleketimiz için kullandığımız oy hayırlı ve uğurlu olur inşallah" ifadelerini kullandı.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2018.06.24 16:19 - Son Güncellenme: 2018.06.24 16:19 - HABER MERKEZİ
A