Bakan Pekcan duyurdu! İhracatta yeni dönem

Bakan Pekcan duyurdu! İhracatta yeni dönem

Bakan Pekcan, "İhracatta çok büyük bir dönüşümü gerçekleştiriyoruz, tüm işlemlerin elektronik yapıldığı kağıtsız ihracat uygulamasına geçiyoruz. Kağıtsız gümrük uygulamasına geçiş kapsamında 154 belgeyi elektronik ortama taşıdık. Sistem 30 Nisan itibarıyla tüm gümrüklerde uygulanacak" açıklamasında bulundu.

2019.03.27 11:22 - Son Güncellenme: 2019.03.27 12:18 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Bakan Pekcan duyurdu! İhracatta yeni dönem

Bakan Pekcan, "İhracatta çok büyük bir dönüşümü gerçekleştiriyoruz, tüm işlemlerin elektronik yapıldığı kağıtsız ihracat uygulamasına geçiyoruz. Kağıtsız gümrük uygulamasına geçiş kapsamında 154 belgeyi elektronik ortama taşıdık. Sistem 30 Nisan itibarıyla tüm gümrüklerde uygulanacak" açıklamasında bulundu.

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2019.03.27 11:22 - Son Güncellenme: 2019.03.27 12:18 - HABER MERKEZİ
A