Bakan Pakdemirli duyurdu: "5 bin personel alınacak"
Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, 5 bin kişinin Orman Genel Müdürlüğü'nde işe alınacağını açıkladı.
2019.03.29 13:18 - Son Güncellenme: 2019.03.29 13:33 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, Twitter'dan açıklama yaptı. Pakdemirli, Orman Genel Müdürlüğü'ne toplamda 5 bin kişinin işe alınacağını açıkladı.
İşte Bakan Pakdemirli'nin tweeti:
"Atama bekleyen kardeşlerime bir müjde vermek istiyorum.
Orman Genel Müdürlüğü'müzde istihdam edilmek üzere;
1200 Orman Mühendisi
2700 Orman Muhafaza Memuru
800 Memur
300 Şoför olmak üzeretoplamda 5 Bin personel alımı yapıyoruz. Hayırlı ve uğurlu olsun."