Bakan Pakdemirli duyurdu: "5 bin personel alınacak"

Bakan Pakdemirli duyurdu: "5 bin personel alınacak"

Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, 5 bin kişinin Orman Genel Müdürlüğü'nde işe alınacağını açıkladı.

2019.03.29 13:18 - Son Güncellenme: 2019.03.29 13:33 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Bakan Pakdemirli duyurdu: "5 bin personel alınacak"

Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, Twitter'dan açıklama yaptı. Pakdemirli, Orman Genel Müdürlüğü'ne toplamda 5 bin kişinin işe alınacağını açıkladı.

İşte Bakan Pakdemirli'nin tweeti:

"Atama bekleyen kardeşlerime bir müjde vermek istiyorum.

Orman Genel Müdürlüğü'müzde istihdam edilmek üzere;

 1200 Orman Mühendisi
 2700 Orman Muhafaza Memuru
 800 Memur

 300 Şoför olmak üzeretoplamda 5 Bin personel alımı yapıyoruz. Hayırlı ve uğurlu olsun."

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2019.03.29 13:18 - Son Güncellenme: 2019.03.29 13:33 - HABER MERKEZİ
A