Bakan Nebati yeni bir polemik yarattı
Hazine ve Maliye Bakanı Nurettin Nebati, bir televizyon programında sarf ettiği sözlerle sosyal medyada gündem oldu. "Türk Lirası'nı değerli hale getirirseniz sanayi yavaşlar, işsizlik olur" sözleri sosyal medyada bazı vatandaşlar tarafından tepki alırken, bazıları ise Bakan Nebati'nin sözlerini doğru buldu.
2023.01.24 08:39 - Son Güncellenme: 2023.01.24 08:58 - Ekonomi - HÜSEYİN İZCİ
HÜSEYİN İZCİ / BURSADA BUGÜN
Türk Lirası'nın Dolar ve Euro karşısında değer kaybetmesiyle, son yıllarda yaşadığımız enflasyon sıkıntısıyla ve alım gücümüzün düşmesiyle yaşanılan polemiklerin sonu gelmiyor. Bakan Nebati'nin bir televizyon programında yaptığı yorum da yeni bir polemiği doğurdu.
SOSYAL MEDYADA TEPKİ YAĞDI
Hazine ve Maliye Bakanı Nurettin Nebati verdiği demeçte adeta Türk Lirası'nın değer kazanmaması gerektiğini savunurken, bu sözlerin ardından da bazı vatandaşlardan tepki geldi. Sosyal medya hesaplarından Bakan Nebati'ye tepkilerini dile getiren insanlar, "Artık şaşıramıyorum" ifadelerini kullandılar.
İNSANLAR ARASINDA POLEMİĞE NEDEN OLDU
Bazı vatandaşlar Bakan Nebati'nin sözlerine hak verirken, bazıları ise bu durumu kabul etmedi.
Bir kişinin "Doğru diyor. Ekonomi bilgisi olmayanlar boşa konuşmasın. Bu sistemi isteyerek getirdiler. Geri dönüş yapıyoruz derseler ülkeyi batırırlar" ifadeleriyle Bakan Nebati'ye destek verdi.
Başka bir vatandaş da tepkisini, "Kölesinizin Türkçesi.. Şaşırmayın a dostlar. Bu ilk değil son olmayacak" sözleriyle dile getirdi.

