Bakan Muş'un oy kullandığı sandıktan Erdoğan çıktı

Bakan Muş'un oy kullandığı sandıktan Erdoğan çıktı

Ticaret Bakanı Mehmet Muş, Cumhurbaşkanı Seçimi ikinci oylaması için oyunu kullandığı Samsun'un İlkadım İlçesi Ticaret ve Sanayi Odası Ortaokulu'ndaki 1039 nolu sandık açıldı.

2023.05.28 18:36 - Son Güncellenme: 2023.05.28 18:37 - Güncel - HABER MERKEZİ
A