Bakan Koca: Ülkemle gurur duyuyorum
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda "Yakın yıllarda hiçbir ülke sağlığa bu kadar dikkat etmedi. Ülkemle gurur duyuyorum" ifadelerine yer verdi.
2020.04.25 22:52 - Son Güncellenme: 2020.04.25 22:55 - Güncel - HABER MERKEZİ
Sağlık Bakanı Koca, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda sağlık alanına yapılan yatırımları vurgulayarak "Ülkemle gurur duyuyorum" ifadelerini kullandı.
Paylaşımında farklı kentlere ait şehir hastanelerinden fotoğraflara da yer veren Koca'nın yaptığı açıklama şu şekilde:
"Yakın yıllarda hiçbir ülke sağlığa bu kadar dikkat etmedi. Ülkemle gurur duyuyorum."



