Bakan Koca sosyal medya hesabından teşekkür etti

Bakan Koca sosyal medya hesabından teşekkür etti

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca yaptığı paylaşımda "Sokağa çıkma konusunda 20 yaş ve altı için getirilen uygulamada davranışlarıyla örnek olan gençlerimize, çocuklarımıza teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı.

2020.04.04 21:42 - Son Güncellenme: 2020.04.04 21:45 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bakan Koca sosyal medya hesabından teşekkür etti

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla 20 yaş altı sokağa çıkma yasağına uyan herkese teşekkür etti.

Bakan Koca yaptığı paylaşımda "Sokağa çıkma konusunda 20 yaş ve altı için getirilen uygulamada davranışlarıyla örnek olan gençlerimize, çocuklarımıza teşekkür ediyorum. Sabırlı olursak, hareketli günlerimize erken döneriz." ifadelerini kullandı.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.04 21:42 - Son Güncellenme: 2020.04.04 21:45 - HABER MERKEZİ
A