Bakan Koca, İçişleri Bakanı Soylu ile bir araya geldi
Sağlık Bakanı Koca Kurban Bayramı öncesi İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ile bir araya geldi.
2020.07.28 20:55 - Son Güncellenme: 2020.07.28 21:01 - Güncel - HABER MERKEZİ
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, "İçişleri Bakanımız Sn. Süleyman Soylu ile bugün yaptığımız kapsamlı görüşmede, salgında mevcut durumu, dünyada ve ülkemizdeki seyri değerlendirip, tedbirleri ele aldık. Bakanlıklarımız arası koordinasyonu, KURBAN BAYRAMINDA gerekli uygulamaları gözden geçirdik." ifadesini kullandı.
