Bakan Koca duyurdu: Koronavirüste 2 yıl sonra bir ilk!

Bakan Koca duyurdu: Koronavirüste 2 yıl sonra bir ilk!

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, koronavirüs vefat sayılarının 24 mart 2020 tarihinden bu yana ilk kez 10'un altına düştüğünü duyurdu.

2022.04.29 22:11 - Son Güncellenme: 2022.04.29 22:30 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bakan Koca duyurdu: Koronavirüste 2 yıl sonra bir ilk!

Sosyal medya üzerinden açıklama yapan Bakan Koca, ''Daha sevincidirici haberler, inanıyoruz ki çok yakın'' dedi.

İşte sağlık Bakanı Koca'nın o açıklaması;

Covid-19 kaynaklı vefat sayısı 24 MART 2020'DEN SONRA İLK KEZ bugün 10'un altına düştü. Kaybettiğimiz 9 hastaya Allah'tan rahmet, yakınlarına başsağlığı diliyorum. Bugün 1.924 olan vaka sayısında da düşüş devam ediyor. Daha sevindirici haberler, inanıyoruz ki çok yakın.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.04.29 22:11 - Son Güncellenme: 2022.04.29 22:30 - HABER MERKEZİ
A