Bakan Koca duyurdu: Koronavirüste 2 yıl sonra bir ilk!
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, koronavirüs vefat sayılarının 24 mart 2020 tarihinden bu yana ilk kez 10'un altına düştüğünü duyurdu.
2022.04.29 22:11 - Son Güncellenme: 2022.04.29 22:30 - Güncel - HABER MERKEZİ
Sosyal medya üzerinden açıklama yapan Bakan Koca, ''Daha sevincidirici haberler, inanıyoruz ki çok yakın'' dedi.
İşte sağlık Bakanı Koca'nın o açıklaması;
Covid-19 kaynaklı vefat sayısı 24 MART 2020'DEN SONRA İLK KEZ bugün 10'un altına düştü. Kaybettiğimiz 9 hastaya Allah'tan rahmet, yakınlarına başsağlığı diliyorum. Bugün 1.924 olan vaka sayısında da düşüş devam ediyor. Daha sevindirici haberler, inanıyoruz ki çok yakın.
Covid-19 kaynaklı vefat sayısı 24 MART 2020'DEN SONRA İLK KEZ bugün 10'un altına düştü. Kaybettiğimiz 9 hastaya Allah'tan rahmet, yakınlarına başsağlığı diliyorum. Bugün 1.924 olan vaka sayısında da düşüş devam ediyor. Daha sevindirici haberler, inanıyoruz ki çok yakın.
-- Dr. Fahrettin Koca (@drfahrettinkoca) April 29, 2022