Bakan Koca duyurdu: Hekime saldıran hastane personeli 11 yıl ceza aldı

Bakan Koca duyurdu: Hekime saldıran hastane personeli 11 yıl ceza aldı

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, İstanbul Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde bıçakla hekime saldıran personelin 11 yıl hapis cezası aldığını belirterek, yargıya teşekkür etti.

2023.01.26 16:56 - Son Güncellenme: 2023.01.26 17:00 - Sağlık - HABER MERKEZİ
A
Bakan Koca duyurdu: Hekime saldıran hastane personeli 11 yıl ceza aldı

Sağlık Bakanı Koca, Twitter'daki hesabından yaptığı açıklamada, "İstanbul Eğitim ve Araştırma Hastanesinde görevli bir hekime 4 Haziran 2022'de bir hastane personeli tarafından yapılan bıçaklı saldırıya ilişkin dava, Ağır Ceza Mahkemesi'nde sonuçlandı. Saldırgan, adam öldürmeye teşebbüsten 11 yıl hapis cezası aldı. Yargıya teşekkür ediyoruz" dedi.

Diğer Sağlık ve Beslenme Haberleri için tıklayın


2023.01.26 16:56 - Son Güncellenme: 2023.01.26 17:00 - HABER MERKEZİ
A