Bakan Koca'dan hastanedeki depremzedelerle ilgili açıklama

Bakan Koca'dan hastanedeki depremzedelerle ilgili açıklama

Kahramanmaraş depremi sonrası hastanelere kaldırılan depremzedelerin sağlık durumuna ilişkin Bakan Koca açıklamalarda bulundu.

2023.03.17 09:09 - Son Güncellenme: 2023.03.17 09:14 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bakan Koca'dan hastanedeki depremzedelerle ilgili açıklama

6 Şubat'ta meydana gelen Kahramanmaraş depremi sonrası binlerce kişi hayatını kaybetti. Yaralı olarak kurtulan binlerce depremzede ise çeşitli hastanelere kaldırıldı. Sağlık Bakanı Fahrettin Koca yaralılara ilişkin son durumu Twitter hesabından paylaşarak "9.881 depremzede hastamızın tedavisi yatırıldıkları hastanelerde halen devam ediyor. 1.834 hastamız yoğun bakımda. En çok hasta bulunan iller; Ankara, İstanbul, Adana, Gaziantep ve Antalya'dır. Her bir hastamıza tekrar şifa diliyorum. İyileşmeleri için elimizden geleni yapıyoruz" ifadelerini kullandı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.03.17 09:09 - Son Güncellenme: 2023.03.17 09:14 - HABER MERKEZİ
A