Bakan Koca açıkladı: İnsülin Türkiye'de üretilecek

Bakan Koca açıkladı: İnsülin Türkiye'de üretilecek

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, resmi Twitter hesabından diyabet hastaları için hayati öneme sahip, yerli insülin üretimi için Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumunun (TİTCK), firmalara çağrıda bulunduğunu duyurdu.

2022.04.14 00:26 - Son Güncellenme: 2022.04.14 00:27 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bakan Koca açıkladı: İnsülin Türkiye'de üretilecek

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Twitter hesabından yaptığı paylaşımda, "İnsülin Türkiye'de üretilecek. Kronik bir hastalık olan diyabette hayati öneme sahip insülinin yerli üretimi için harekete geçtik. Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu firmalara çağrıda bulundu. Kendi Kovid-19 aşımızın üretiminden sonra sıra insülinin yerlileşmesinde." ifadelerini kullandı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.04.14 00:26 - Son Güncellenme: 2022.04.14 00:27 - HABER MERKEZİ
A