Bakan Kılıç hentbolcuları tebrik etti

Bakan Kılıç hentbolcuları tebrik etti

Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, Ardeşen Gençlik ve Spor Kulübü Bayan Hentbol Takımı'nı kabul etti.

2015.01.16 14:43 - Son Güncellenme: 2015.01.16 14:43 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bakan Kılıç hentbolcuları tebrik etti

Bakanlıkta gerçekleşen kabulde Avrupa ve Türkiye kupalarında çeyrek final mücadelesi veren Ardeşen Gençlik Spor Kulubü Bayan Hentbol Takımı'na başarılar dileyen Bakan Çağatay Kılıç, sporcularla sohbet edip, hatıra fotoğrafı çektirdi.
Ardeşen GSK Bayan Hentbol Takımı 14-15 Şubat tarihleri arasında yapılacak Avrupa Kupası çeyrek finalinde Hırvatistan ile karşılaşacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.01.16 14:43 - Son Güncellenme: 2015.01.16 14:43 - HABER MERKEZİ
A