Bakan Kasapoğlu'ndan Kerem Özmen'e tebrik

Bakan Kasapoğlu'ndan Kerem Özmen'e tebrik

Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Dünya Erkekler Boks Şampiyonası'nda gümüş madalya kazanan Kerem Özmen'i tebrik etti.

2021.11.07 01:14 - Son Güncellenme: 2021.11.07 01:14 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bakan Kasapoğlu'ndan Kerem Özmen'e tebrik

Bakan Kasapoğlu, tebrik mesajında şu ifadeleri kullandı:

"Sırbistan'da düzenlenen Dünya Erkekler Boks Şampiyonası'nda 63.5 kiloda ülkemizi temsil eden Kerem Özmen, tarihi bir başarıya imza atarak gümüş madalya kazandı. 19 yaşındaki Milli boksörümüzü gönülden tebrik ediyor, gelecek organizasyonlarda kendisine başarılar diliyorum."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2021.11.07 01:14 - Son Güncellenme: 2021.11.07 01:14 - HABER MERKEZİ
A