Bakan Kasapoğlu'ndan Galatasaray'a 'başarı' mesajı

Bakan Kasapoğlu'ndan Galatasaray'a 'başarı' mesajı

Gençlik ve Spor Bakanı Muharrem Mehmet Kasapoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşım ile Galatasaray'a Şampiyonlar Ligi'nde başarılar diledi. 

2019.09.18 18:05 - Son Güncellenme: 2019.09.18 18:05 - Spor - HABER MERKEZİ
A