Bakan Kasapoğlu'ndan Bursaspor paylaşımı

Bakan Kasapoğlu'ndan Bursaspor paylaşımı

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Bursaspor'un şampiyon olduğu 2009-2010 sezonundaki iç saha başarısını hatırlatarak 'Evde kal' mesajı verdi.

2020.04.05 17:09 - Son Güncellenme: 2020.04.05 17:15 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bakan Kasapoğlu'ndan Bursaspor paylaşımı
00:21 Bakan Kasapoğlu'ndan Bursaspor paylaşımı

İLGİLİ VİDEO

Bakan Kasapoğlu'ndan Bursaspor paylaşımı

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, sosyal medya hesabından, 'Evinde olduğunda hep kazandın, yine kazanacaksın' ifadelerini kullanarak paylaştığı videoda, "Bursaspor, şampiyon olduğu 2009-2010 sezonunda evinde oynadığı 17 maçın 14'ünü kazandı. Evinde olduğunda hep daha çok kazandın, yine kazanacaksın. Evinde kal Türkiye" mesajı verilerek korona virüs salgınına karşı evde kalmanın önemi vurgulandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2020.04.05 17:09 - Son Güncellenme: 2020.04.05 17:15 - HABER MERKEZİ
A