Bakan Kasapoğlu, Gençlerbirliği-Fenerbahçe maçını tribünden takip etti
Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Gençlerbirliği-Fenerbahçe maçını tribünden takip etti.
2020.07.07 20:05 - Son Güncellenme: 2020.07.07 20:07 - Spor - HABER MERKEZİ
Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Süper Lig Cemil Usta Sezonu 31. haftasında Gençlerbilirği ile Fenerbahçe'yi karşı karşıya getiren mücadeleyi, Eryaman Stadı'nda takip etti.
