Bakan Kasapoğlu, Gençlerbirliği-Fenerbahçe maçını tribünden takip etti

Bakan Kasapoğlu, Gençlerbirliği-Fenerbahçe maçını tribünden takip etti

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Gençlerbirliği-Fenerbahçe maçını tribünden takip etti.

2020.07.07 20:05 - Son Güncellenme: 2020.07.07 20:07 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bakan Kasapoğlu, Gençlerbirliği-Fenerbahçe maçını tribünden takip etti

Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Süper Lig Cemil Usta Sezonu 31. haftasında Gençlerbilirği ile Fenerbahçe'yi karşı karşıya getiren mücadeleyi, Eryaman Stadı'nda takip etti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2020.07.07 20:05 - Son Güncellenme: 2020.07.07 20:07 - HABER MERKEZİ
A