Bakan Kasapoğlu da derbide
Fenerbahçe-Galatasaray derbisini, Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu ve kulüp başkanları tribünden takip etti.
2021.02.06 19:33 - Son Güncellenme: 2021.02.06 19:34 - Spor - HABER MERKEZİ
Süper Lig'de oynanan Fenerbahçe-Galatasaray derbisini, Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Nihat Özdemir, Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç ve Galatasaray Başkanı Mustafa Cengiz tribünde birlikte takip etti.