Bakan Kacır Güney Kore'de markaların yöneticileri ile görüştü

Bakan Kacır Güney Kore'de markaların yöneticileri ile görüştü

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Güney Kore'de markaların yöneticileri ile görüştü.

2023.09.11 20:06 - Son Güncellenme: 2023.09.11 20:07 - Güncel - İHA
A
Bakan Kacır Güney Kore'de markaların yöneticileri ile görüştü

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Güney Kore'de Hyundai, LG Electronics ve Samsung yöneticileriyle Türkiye'ye yatırım fırsatları üzerine toplantılar yaptık. Güçlü sanayi altyapısı, ihracat potansiyeli ve nitelikli insan kaynağı ile Türkiye, yeni ve yenilikçi teknoloji yatırımları için doğru adres. Siyasi ve ekonomik istikrar, küresel markaların Türkiye'ye yatırım ilgisini artırıyor. Yüksek teknoloji üretim ve ihracatımızı artırmak adına uluslararası yatırımları ülkemize daha güçlü şekilde çekmeyi amaçlıyoruz" ifadelerini kullandı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.09.11 20:06 - Son Güncellenme: 2023.09.11 20:07 - İHA
A