Bakan Kacır, Alper Gezeravcı ile uzay istasyonu'ndan ayrılma öncesi görüştü!
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Türkiye'nin ilk astronotu Alper Gezeravcı ile Uluslararası Uzay İstasyonu'ndan ayrılması öncesinde bir görüşme gerçekleştirdiğini duyurdu.
2024.02.07 18:03 - Son Güncellenme: 2024.02.07 18:03 - Güncel - HABER MERKEZİ
İLGİLİ VİDEO
Bakan Kacır, Alper Gezeravcı ile uzay istasyonu'ndan ayrılma öncesi görüştü!
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Türkiye'nin ilk astronotu Alper Gezeravcı ile Uluslararası Uzay İstasyonu'ndan ayrılması öncesinde bir görüşme gerçekleştirdiğini duyurdu.
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır sosyal medyadan yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi;
"İlk astronotumuz Alper Gezeravcı ile, Uluslararası Uzay İstasyonu'ndan ayrılmasının hemen öncesinde bir görüşme gerçekleştirdik. Her zamanki gibi özgüven ve cesaret sahibiydi. Türk Milletinin iftihar kaynağı olan İnsanlı İlk Uzay Görevine ve Türk Uzay Bilim Misyonuna imza atarak, tarihte yeni bir sayfa açtı. Önce dünyaya ve kısa zaman sonra da ülkemize dönmesini heyecanla bekliyor olacağız. En çok da, ilham kaynağı olduğu Türk gençleriyle ve çocuklarımızla birlikte... Yolun açık olsun" Alper Gezeravcı".
İlk astronotumuz Alper Gezeravcı ile, Uluslararası Uzay İstasyonu'ndan ayrılmasının hemen öncesinde bir görüşme gerçekleştirdik.
-- Mehmet Fatih KACIR (@mfatihkacir) February 7, 2024
Her zamanki gibi özgüven ve cesaret sahibiydi.
Türk Milletinin iftihar kaynağı olan İnsanlı İlk Uzay Görevine ve Türk Uzay Bilim Misyonuna imza... pic.twitter.com/CXQkfcLdgK