Bakan Işıkhan toplu sözleşme görüşmesinde sendika temsilcileri ile bir araya geldi
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, '7'nci Dönem Toplu İş Sözleşmesi' görüşmelerine dair paylaşımda bulundu.
2023.08.04 18:55 - Son Güncellenme: 2023.08.04 18:56 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, '7'nci Dönem Toplu İş Sözleşmesi' görüşmelerine dair paylaşımda bulundu.
Bakan Işıkhan, "7. Dönem Toplu Sözleşme görüşmeleri kapsamında Bakanlığımızda gerçekleştirilen komisyon toplantılarına katıldık. Komisyonlara katılan yetkili sendika temsilcilerimize ve bakanlık temsilcilerimize gösterdikleri özverili çalışmalar için teşekkür ederim" ifadelerini kullandı.
7. Dönem Toplu Sözleşme görüşmeleri kapsamında Bakanlığımızda gerçekleştirilen komisyon toplantılarına katıldık.
-- Prof. Dr. Vedat Işıkhan (@isikhanvedat) August 4, 2023
Komisyonlara katılan yetkili sendika temsilcilerimize ve bakanlık temsilcilerimize gösterdikleri özverili çalışmalar için teşekkür ederim. pic.twitter.com/B8EJxPIdv3

