Bakan Işıkhan, Filistin'e destek eylemine katıldı
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, HAK-İŞ Konfederasyonu tarafından Birleşmiş Milletler Cenevre Ofisi önünde Filistin'e destek için düzenlenen eyleme katıldı.
2024.06.05 16:02 - Son Güncellenme: 2024.06.05 16:03 - Güncel - MİLLİYET
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, yaptığı açıklamada, "Katil İsrail yönetiminin Filistin'de işlediği insanlık suçlarını protesto etmek amacıyla HAK-İŞ Konfederasyonu tarafından Birleşmiş Milletler Cenevre Ofisi önünde düzenlenen eyleme katıldık. İsrail yönetiminin vahşeti karşısında tüm devletleri, uluslararası kuruluşları ve insan hakları örgütlerini insanlığın haysiyetini ve onurunu; çocukların, kadınların, sivillerin hayatını korumaya çağırıyoruz. İsrail'in uyguladığı katliam ve barbarlık karşısında tüm insanlık tek ses ve tek yumruk olmalıdır" dedi.