Bakan Işıkhan duyurdu: İlaç raporlarıyla ilgili yeni karar!
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan, raporlu kronik Hepatit B ve D, diyabet ve kardiyoloji ilaçlarının artık aile hekimlerince yazılabileceğini duyurdu.
2024.05.17 11:43 - Son Güncellenme: 2024.05.17 11:46 - Güncel - HALKTV
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Işıkhan, ilaç raporlarıyla ilgili yeni bir kararı duyurdu.
Işıkhan, aile hekimlerinin reçete edebildiği ilaçların sayısını artıran yeni bir düzenleme yaptıklarını belirterek raporlu kronik Hepatit B ve D, diyabet ve kardiyoloji ilaçlarının artık aile hekimlerince yazılabileceğini bildirdi.