Bakan Işıkhan, Batman Valiliğini ziyaret etti

Bakan Işıkhan, Batman Valiliğini ziyaret etti

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Batman Valiliğine ziyarette bulundu.

2024.03.03 16:29 - Son Güncellenme: 2024.03.03 16:29 - Güncel - AA
A
Bakan Işıkhan, Batman Valiliğini ziyaret etti

Çeşitli temaslarda bulunmak üzere kente gelen Işıkhan, Valiliğe geçti.

Şeref Defterini imzalayan Işıkhan, Vali Ekrem Canalp ile görüştü, kentteki çalışmalarla ilgili bilgi aldı.

Bakan Işıkhan, daha sonra, önceki gün geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybeden eski Batman Milletvekili ve Batman Belediye Başkanı Ataullah Hamidi için taziye ziyaretinde bulundu.

Işıkhan, basına kapalı gerçekleşen ziyarette, Hamidi'nin ailesine başsağlığı diledi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.03.03 16:29 - Son Güncellenme: 2024.03.03 16:29 - AA
A