Bakan Ergün'den Koç'a yerli oto çıkışı

Bakan Ergün'den Koç'a yerli oto çıkışı

Koç Holding ile hükümet yerli otomobil konusunda karşı karşıya geldi.

2013.04.18 12:28 - Son Güncellenme: 2013.04.18 12:28 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Bakan Ergün'den Koç'a yerli oto çıkışı

Yerli otomobil projesine "ticari intihar" diyen Koç Holding Başkanı Mustafa Koç, hükümeti kızdırdı. Hükümetin yerli otomobil yapacak babayiğit arayışına kapıları kapatan Koç'a Nihat Ergün, bugün cevap verdi.


''OYNAMAYA NİYETİN YOKSA BAŞKASI OYNAR''

Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Nihat Ergün, yerli otomobil üretimindeki tartışmalara ilişkin, "Biz sektöre, 'Siz yapın biz önünüzü açalım' dedik ama senin oynamaya niyetin var mı yok mu? Hiç 'yerim dar, yenim dar' deme. Oynamaya niyetin yoksa başkası oynar" dedi.
 

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2013.04.18 12:28 - Son Güncellenme: 2013.04.18 12:28 - HABER MERKEZİ
A