Bakan Çavuşoğlu, temaslarda bulunmak üzere Londra'da
Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, çalışma ziyareti gerçekleştirmek üzere İngiltere'nin başkenti Londra'ya geldi.
2020.07.08 15:51 - Son Güncellenme: 2020.07.08 15:51 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, bir dizi görüşmelerini gerçekleştirmek üzere İngiltere'nin başkenti Londra'ya geldi. Çavuşoğlu, mevkidaşı Dominic Raab ile gerçekleştireceği görüşmelerde, Brexit öncesi ve sonrası dahil olmak üzere Türkiye-Birleşik Krallık ikili ilişkilerinin yanı sıra, turizm, Covid-19 salgınıyla mücadele ve güncel bölgesel ve uluslararası konuların ele alınması öngörülüyor. Çavuşoğlu, ziyaretini "Yeni normal döneminde dostumuz ve stratejik ortağımız Birleşik Krallık'la yakın işbirliğimizi görüşmek için Londra'dayız" notuyla paylaştı.
