Bakan Çavuşoğlu: 60 binin üzerinde vatandaşımızı ülkemize getirdik
Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle bugüne kadar 60 binin üzerinde Türk vatandaşının Türkiye'ye getirildiğini söyledi.
2020.04.25 21:42 - Son Güncellenme: 2020.04.26 00:12 - Siyaset - HABER MERKEZİ
Bakan Çavuşoğlu, Twitter hesabından, yurt dışındaki Türk vatandaşlarının ülkeye getirilmesine ilişkin paylaşımda bulundu.
Çavuşoğlu, paylaşımda, "Bugüne kadar 60 binin üzerinde vatandaşımızı ülkemize getirdik. Türkiye'de farklı ülkelerden bulunan 20 bine yakın kişinin ülkelerine dönmelerini sağladık. 57 ülkeye tıbbi malzeme desteği sağladık." bilgisini verdi.
📌Bugüne kadar 60.000'in üzerinde vatandaşımızı ülkemize getirdik.
-- Mevlüt Çavuşoğlu (@MevlutCavusoglu) April 25, 2020
📌Türkiye'de farklı ülkelerden bulunan 20.000'e yakın kişinin ülkelerine dönmelerini sağladık.
📌57 ülkeye tıbbi malzeme desteği sağladık.#ÜlkemleGururDuyuyorum 🇹🇷 pic.twitter.com/RfZvPESj8m