Bakan Avcı'dan öğretmenlere şarkı armağanı

Bakan Avcı'dan öğretmenlere şarkı armağanı

Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, 5. Türkçe Öğretimi Semineri'ne katılan öğretmenlere sertifikalarını verdiği sırada onlara Melike Demirağ'ın seslendirdiği "Şimdi İstanbul'da olmak vardı" şarkısını armağan etti

2013.07.05 17:51 - Son Güncellenme: 2013.07.05 17:51 - Eğitim - HABER MERKEZİ
A
Bakan Avcı'dan öğretmenlere şarkı armağanı

Avcı, Milli Eğitim Bakanlığının yurt dışında görev yapan öğretmenlere yönelik düzenlediği 5. Türkçe Öğretimi Semineri'nin Anadolu Üniversitesi (AÜ) Yunus Emre Yerleşkesi'ndeki Taşbina'da düzenlenen kapanış töreninde öğretmenlere sertifikalarını verdi.

Bu sırada Avcı, "Sesim güzel olsaydı kendim söylemek isterdim. Sizin de yurt dışında sık sık dinlediğiniz bir şarkıyı size armağan etmek istiyorum" dedi.

Avcı, cep telefonundan açtığı, sanatçı Melike Demirağ tarafından seslendirilen "Şimdi İstanbul'da olmak vardı" şarkısını öğretmenlere dinletti.

 

Diğer Eğitim Haberleri için tıklayın


2013.07.05 17:51 - Son Güncellenme: 2013.07.05 17:51 - HABER MERKEZİ
A