Bakan Albayrak Gelişmekte Olan Ülkeler Toplantısı'na katıldı

Bakan Albayrak Gelişmekte Olan Ülkeler Toplantısı'na katıldı

Hazine ve Maliye Bakanı Berat Albayrak Twitter'da yaptığı paylaşımda, Gelişmekte Olan Ülkeler Toplantısı'na katıldığını duyurdu. Konuyla ilgili açıklama yapan Bakan Albayrak toplantıda, Türkiye'nin Yeni Ekonomi Programı'nı ve stratejilerini anlattığını söyledi.

2018.10.04 21:39 - Son Güncellenme: 2018.10.04 21:39 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Bakan Albayrak Gelişmekte Olan Ülkeler Toplantısı'na katıldı

Berat Albayrak'ın Twitter'dan yaptığı paylaşım şöyle;  Bu yılki Gelişmekte Olan Ülkeler Toplantısını İstanbul'da gerçekleştiren yatırım şirketi Franklin Templeton Investments'ın fon yöneticileri ve piyasa analistlerine Türkiye'nin Yeni Ekonomi Programı'nı ve stratejilerini anlattık.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2018.10.04 21:39 - Son Güncellenme: 2018.10.04 21:39 - HABER MERKEZİ
A