Bahşiş hırsızları asansörde yakalandı
Ordu'da, bir kafeteryaya giren üç kişi bahşiş kutusunu çalıp kaçtı. Üç şüpheli, yakındaki bir işhanının asansöründe yakalandı. 3 genç bir kafeteryanın camını açıp içeriye girdi. İşyerinin güvenlik kamerasına bez takarak görüntüyü engelleyen şüpheliler, çevrede devriye gezen sivil polis ekiplerini farkedince bahşiş kutusunu içindeki parayla birlikte alıp kaçtı.
2012.09.08 08:06 - Son Güncellenme: 2012.09.08 08:07 - Güncel - HABER MERKEZİ