Bahçelerinde uyuşturucu yetiştirdiler

Bahçelerinde uyuşturucu yetiştirdiler

Kahramanmaraş'ın Elbistan ilçesinde evlerinin bahçesinde uyuşturucu yetiştiren 2 kişi gözaltına alındı.

2020.07.03 17:02 - Son Güncellenme: 2020.07.03 17:02 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Bahçelerinde uyuşturucu yetiştirdiler

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Tepebaşı Mahallesi ve Güvercinlik Mahallesindeki evlerinin bahçesinde uyuşturucu bitki yetiştirildiği bilgisine ulaşan jandarma ekipleri, 118 kök kenevir bitkisi ele geçirdi.

Evlerinin bahçesinde uyuşturucu yetiştiren M.Ç. (55) ile M.D. (45) gözaltına alındı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.07.03 17:02 - Son Güncellenme: 2020.07.03 17:02 - HABER MERKEZİ
A