Bahadır: "Dinamik bir takım olacağız"

Bahadır: "Dinamik bir takım olacağız"

TFF 2'nci Lig Beyaz Grup'ta 10 maçtır galip gelemeyen düşme hattındaki Nazilli Belediyespor'da yeni teknik direktör Mustafa Bahadır, takımla ilk antrenmana çıktı

2017.11.08 17:54 - Son Güncellenme: 2017.11.08 17:54 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Bahadır: "Dinamik bir takım olacağız"

Birlik olup sinerji oluşturarak üst sıralara tırmanmak istediklerini belirten Bahadır, futbolcularına, "Size inanıyorum. Bugünden itibaren dinamik bir takım olacağız. Takımda son vuruşlarda problem var. Buna çözüm yolu bulacağız. Karşıyaka maçından itibaren galibiyet serisi başlatacağız" dedi.

Siyah-beyazlılarda yönetim, Pazar günü düşme hattındaki rakiplerden Karşıyaka'yla oynanacak maçın biletlerini açık 50 kuruş, kapalı tribün 1 TL'ye indirdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.11.08 17:54 - Son Güncellenme: 2017.11.08 17:54 - HABER MERKEZİ
A