Bağlar'da "Sokağa çıkma yasağı ilan edilecek" haberlerine yalanlama
Diyarbakır'ın Bağlar ilçe Kaymakamlığından, sosyal medyada yeniden sokağa çıkma yasağı ilan edileceği hususunda haberler olduğunun gözlendiği belirtilerek, şu aşamada sokağa çıkma yasağını gerektirecek herhangi bir durumun olmadığı bildirildi.Kaymakamlıktan yapılan açıklamada, Kaynartepe Mahallesinde uygulanan sokağa çıkma yasağının sabah 06.00'dan itibaren sona erdiği anımsatıldı."
2016.03.22 10:24 - Son Güncellenme: 2016.03.22 10:26 - Güncel - HABER MERKEZİ
Sosyal medyada ve halk arasında yeniden sokağa çıkma yasağı ilan edileceği hususunda haberler olduğu gözlenmiştir.
Şu aşamada sokağa çıkma yasağını gerektirecek herhangi bir durum yoktur" ifadelerine yer verilen açıklamada, vatandaşların bu tür haberlere itibar etmemesi, sadece resmi makamların açıklamalarını dikkate almaları gerektiği kaydedildi.