"Bağlandı" diye otobüsünü yaktı

"Bağlandı" diye otobüsünü yaktı

İstanbul Beşiktaş'ta sabah saat 05.00 sıralarında otobüsü bağlanan bir şahıs, park halindeki aracını ateşe verdi.

2013.09.27 10:00 - Son Güncellenme: 2013.09.27 10:15 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
"Bağlandı" diye otobüsünü yaktı
00:43 "Bağlandı" diye otobüsünü yaktı

İLGİLİ VİDEO

"Bağlandı" diye otobüsünü yaktı


 

İddiaya göre trafik ekipleri tarafından korsan taşımacılık yaptığı iddiası ile bağlanan bir otobüs, Kuruçeşme parkına çekildi. Olaya sinirlenen otobüs sürücüsü ise park halindeki otobüsü yaktı. Olay üzerine parka itfaiye çağrıldı. Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, yangını kısa sürede söndürdü. İsmi açıklanmayan otobüs sürücüsü ise gözaltına alındı. Olayla ilgili soruşturma sürüyor

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.09.27 10:00 - Son Güncellenme: 2013.09.27 10:15 - HABER MERKEZİ
A