Bağdat Büyükelçisi, matem ayı törenine katıldı
Türkiye'nin Bağdat Büyükelçisi Faruk Kaymakcı, Bağdat'ın Cadıriye semtinde Irak Yüksek İslami Meclisi Başkanı Seyid Ammar El Hekim tarafından düzenlenen Muharrem ayı matem törenine katıldı.
2014.10.30 12:58 - Son Güncellenme: 2014.10.30 12:58 - Dünya - HABER MERKEZİ
El Hekimin yönettiği, siyasetçiler ve din adamlarının da katıldığı Meclisi Ala Hüseyniyesi'nde yapılan törende yaklaşık 3 bin Iraklıyla birlikte Kerbela acısını anan Büyükelçi Kaymakcı, Türkiye matemde de mutlulukta da hep Iraklıların yanında olacaktır dedi ve Kerbela olayının ortak bir insanlık acısı olduğunu kaydetti.