Bağdat Büyükelçisi, matem ayı törenine katıldı

Bağdat Büyükelçisi, matem ayı törenine katıldı

Türkiye'nin Bağdat Büyükelçisi Faruk Kaymakcı, Bağdat'ın Cadıriye semtinde Irak Yüksek İslami Meclisi Başkanı Seyid Ammar El Hekim tarafından düzenlenen Muharrem ayı matem törenine katıldı.

2014.10.30 12:58 - Son Güncellenme: 2014.10.30 12:58 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Bağdat Büyükelçisi, matem ayı törenine katıldı

El Hekimin yönettiği, siyasetçiler ve din adamlarının da katıldığı Meclisi Ala Hüseyniyesi'nde yapılan törende yaklaşık 3 bin Iraklıyla birlikte Kerbela acısını anan Büyükelçi Kaymakcı, Türkiye matemde de mutlulukta da hep Iraklıların yanında olacaktır dedi ve Kerbela olayının ortak bir insanlık acısı olduğunu kaydetti.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2014.10.30 12:58 - Son Güncellenme: 2014.10.30 12:58 - HABER MERKEZİ
A