Badminton A Milli Takımı Hollanda'da ikinci oldu

Badminton A Milli Takımı Hollanda'da ikinci oldu

Avrupa Badminton Karışık Takımlar Şampiyonası ön elemesi müsabakalarına katılan Badminton A Milli Takımı Hollanda'da ikinci oldu.

2024.12.09 09:10 - Son Güncellenme: 2024.12.09 09:10 - Spor - İHA
A
Badminton A Milli Takımı Hollanda'da ikinci oldu

Avrupa Büyükler Karma Takımlar Avrupa Badminton Şampiyonası gurup müsabakaları Hollanda'nın Haarlem şehrinde yapıldı.

Badminton A Milli Takımı bu müsabakada 2 galibiyet 1'de mağlubiyet aldı. Ekseriyası Erzincanlı sporculardan oluşan Milli takım turnuvaya seri başı olarak başlayan ve ev sahipliği yapan 4'ncü gurupta Hollanda ile aynı gurupta yer aldı.

Ukrayna ve Norveç'i 4-1'lik skorlarla yenen milliler son maçında ev sahibi Hollanda ile guruptan çıkma maçı yaptı. Maçtan Hollanda 3-2 galip ayrıldı. Türkiye ikinci oldu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.12.09 09:10 - Son Güncellenme: 2024.12.09 09:10 - İHA
A