Aziz Yıldırım ve Ali Koç platformu terk etti!
Fenerbahçe Kulübünün iki gün sürecek olağan seçimli genel kurulunda divan başkanlığı oylamasının usulen yanlış yapıldığını belirten Aziz Yıldırım taraftarların tepkisi üzerine konuşma yaptığı platformdan indi ve stattan ayrıldı.
2024.06.08 11:07 - Son Güncellenme: 2024.06.08 12:11 - Spor - HABER MERKEZİ
Fenerbahçe Kulübünün iki gün sürecek olağan seçimli genel kurulunda divan başkanlığı oylamasının usulen yanlış yapıldığını belirten Aziz Yıldırım taraftarların tepkisi üzerine konuşma yaptığı platformdan indi ve stattan ayrıldı.
Yıldırım, "Bugün buradan ayrılıyorum, yarın oy için geleceğim" diyerek sahayı terk etti.
Bunun üzerine Ali Koç da platformdan ayrıldı.
Stadı terk eden Aziz Yıldırım açıklama yapacak