Aziz Yıldırım soyunma odasına indi

Aziz Yıldırım soyunma odasına indi

Aziz Yıldırım futbolculara fırçayı bastı. Osmanlıspor maçı sonrası soyunma odasını giden Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım Mehmet Topal ve Volkan Şen'e "Niye ağlıyorsunuz ki? Kötü oynadınız" diyerek çıkıştı.

2016.04.04 11:23 - Son Güncellenme: 2016.04.04 11:23 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Aziz Yıldırım soyunma odasına indi

Osmanlıspor beraberliği 2 puan kaybeden sarı-lacivertlilerde morallar oldukça bozuktu. Oldukça sinirli olan Aziz Yıldırım soyunma odasında futbolculara hitaben yaptığı konuşmada "kötü oynadınız, önemli puanlar kaybettik" diyerek sitemde bulundu.

Osmanlıspor maç bitiminde saha içinde ağlayan Mehmet Topal ve Volkan Şen'e de çıkışan Aziz Yıldırım "Niye ağlıyorsunuz anlamadım. Kötü oynadınız" dediği öğrenildi. Morali iyice bozulan futbolcular ise hiç ses çıkarmadı.

Aziz Yıldırım'ın kısa ama sert konuşmasının ardından takım kaptanı Volkan Demirel "Henüz bitmedi hadi arkadaşlar" diyerek herkese moral vermeye çalıştı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.04 11:23 - Son Güncellenme: 2016.04.04 11:23 - HABER MERKEZİ
A