Aziz Yıldırım, Sapanca'da keyif yaptı

Aziz Yıldırım, Sapanca'da keyif yaptı

Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, Sakarya'nın Sapanca ilçesinde dostlarıyla bir araya gelerek hasret giderdi.

2016.04.28 10:54 - Son Güncellenme: 2016.04.28 10:54 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Aziz Yıldırım, Sapanca'da keyif yaptı

Başkan Aziz Yıldırım, Ankara'dan dönerken Sapanca'ya uğrayarak burada İçişleri eski Bakanı Sadettin Tantan'ı ziyaret etti.

Yaklaşık iki saat boyunca Sadettin Tantan'la mangal keyfi yapan ve sohbet eden Yıldırım, güzel havanın tadını çıkardı. Aziz Yıldırım daha sonra İstanbul'a hareket etti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.28 10:54 - Son Güncellenme: 2016.04.28 10:54 - HABER MERKEZİ
A