Aziz Yıldırım, Kadınlar Günü mesajı yayımladı

Aziz Yıldırım, Kadınlar Günü mesajı yayımladı

Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla bir mesaj yayımladı.

2016.03.08 10:22 - Son Güncellenme: 2016.03.08 10:24 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Aziz Yıldırım, Kadınlar Günü mesajı yayımladı

Yıldırım, sarı-lacivertli kulübün internet sitesinden yayımlanan mesajında, "Varlıklarıyla hayatımıza anlam katan, emekleriyle bizleri bugünlere getiren, hayatı yaşamaya değer kılan; anne, eş, kardeş, tüm kadınlarımızın 8 Mart Dünya Kadınlar Günü kutlu olsun. Ayrıca bu anlamlı günde, başta Fenerbahçeli kadınlar olmak üzere, Kulübümüz bünyesinde görev yapan tüm kadın sporcu ve çalışanlarımıza sağlık, mutluluk ve başarılar dilerim" ifadelerine yer verdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.08 10:22 - Son Güncellenme: 2016.03.08 10:24 - HABER MERKEZİ
A