Aziz Yıldırım hastaneye sevk edildi

Aziz Yıldırım hastaneye sevk edildi

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım hastaneye sevk edildi

2012.05.30 11:42 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Aziz Yıldırım hastaneye sevk edildi

Futbolda Şike Davası'nın 17. duruşması Çağlayan Adliyesi'nde başladı. Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, pankreas değerlerinin yüksek çıkması nedeniyle duruşmaya katılamadı. Metris Cezaevi'nin revirinde doktor kontrolünde bulunan Aziz Yıldırım, yaşadığı sağlık sorunu nedeniyle Şişli Etfal Hastanesi'ne sevk edildi.
Hastaneye, başhekimlik kapısından yoğun güvenlik önlemleri altında ve jandarmalar nezaretinde yürüyerek giren Yıldırım'a destek vermek isteyen bir grup ''Büyük başkan'' şeklinde tezahürat yaptı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.05.30 11:42 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A