Aziz Yıldırım eşi ve kızıyla birlikte oyunu verdi

Aziz Yıldırım eşi ve kızıyla birlikte oyunu verdi

Fenerbahçe Olağan Seçimli Genel Kurul'da başkan adayı olan Aziz Yıldırım, oyunu kullandı.

2018.06.03 17:02 - Son Güncellenme: 2018.06.03 17:15 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Aziz Yıldırım eşi ve kızıyla birlikte oyunu verdi

Ülker Stadyumu'nda düzenlenen genel kurulda Yıldırım oyunu 16.50 sıralarında kullandı. Aziz Yıldırım, eşi Gonca Yıldırım ile birlikte 36 numaralı sandıkta oyunu kullandı.

Yıldırım'ın oy pusulasını sandığa kızı Yaz attı. Başkan adayı Yıldırım basın mensuplarına ailesiyle birlikte poz verirken, "Herkese hayırlı olsun" ifadesini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.06.03 17:02 - Son Güncellenme: 2018.06.03 17:15 - HABER MERKEZİ
A