Aziz Yıldırım derbiye gidiyor

Aziz Yıldırım derbiye gidiyor

Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım'ın, bu akşam TT Arena'da oynanacak Galatasaray derbisine gideceği öğrenildi.

2016.04.13 15:56 - Son Güncellenme: 2016.04.13 15:56 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Aziz Yıldırım derbiye gidiyor

Sarı-lacivertlilerin Başkanı Aziz Yıldırım'ın, yönetim Kurulu ile birlikte TT Arena'da oynanacak Galatasaray derbisine gideceği belirtildi. Yıldırım en son 12 Nisan 2009 yılında Süper Lig'in 27. haftasında Ali Sami Yen Stadı'nda oynanan Galatasaray - Fenerbahçe maçında protokoldeki yerini almıştı. Karşılaşma ise golsüz beraberlikle sonuçlanmıştı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.13 15:56 - Son Güncellenme: 2016.04.13 15:56 - HABER MERKEZİ
A