Aziz Yıldırım'dan Yagıtay açıklaması!

Aziz Yıldırım'dan Yagıtay açıklaması!

Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, Yargıtay'a yaptıkları başvuruyla ilgili "Avukatlarımın resmi açıklamaları dışında, şahsen herhangi bir açıklamam, değerlendirmem ya da dert yanmam söz konusu değildir" dedi.

2013.12.25 17:11 - Son Güncellenme: 2013.12.25 17:11 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Aziz Yıldırım'dan Yagıtay açıklaması!

Yıldırım'ın kulübün internet sitesinden yaptığı açıklama şöyle:

"Avukatlarımın Yargıtay'a yaptığı başvurunun ardından, yönetici arkadaşlarımla ilgili konuya dair bir değerlendirme yaparak, 'ben söylemiştim' temalı bir takım ifadeler kullandığım iddia edilmiştir. Haberin içeriği her anlamıyla asılsızdır. Avukatlarımın resmi açıklamaları dışında, şahsen herhangi bir açıklamam, değerlendirmem ya da 'dert yanmam' söz konusu değildir. Bu yönde bir değerlendirme yapmam yönünde herhangi bir ihtiyaç doğması halinde, açıklamaların bizzat kendi ağzımdan ve doğrudan yapılacağını ifade etmek isterim. Öte yandan, hukuki bir sürece dair, gazetecilik etiğinden bihaber yapılan bu tür asılsız haberlerin, mesleğin ağırlığına ve duruşuna yakışmadığını da ayrıca hatırlatırım."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.25 17:11 - Son Güncellenme: 2013.12.25 17:11 - HABER MERKEZİ
A