Aziz Yıldırım'dan tebrik mesajı
Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, yaptığı yazılı açıklamada 19 Temmuz Dünya Fenerbahçeliler Günü'nü kutladı.
2013.07.19 23:00 - Son Güncellenme: 2013.07.19 23:01 - Spor - HABER MERKEZİ
Sarı-lacivertli siteden bir açıklama yayımlayan Aziz Yıldırım, "Tüm Fenerbahçelilerin, camiamızın; 19 Temmuz Dünya Fenerbahçeliler Günü'nü kutlarım. İstanbul Anadolu 5. Asliye Hukuk Mahkemesi tarafından verilen kararla ilgili olarak; Biz adalete her zaman güvendik, güveniyoruz. Adalet yerini buldu. Dosta düşmana selam olsun" ifadelerini kullandı.