Aziz Yıldırım'dan şok tavır! Yüzlerine bile bakmadı...
Fenerbahçe'nin Torku Konyaspor maçını 2-1 kaybetmesi ardından Sarı-lacivertli kulübün başkanı Aziz Yıldırım'dan futbolculara tavır geldi.
2016.04.11 10:22 - Son Güncellenme: 2016.04.11 10:22 - Spor - HABER MERKEZİ
Spor Toto Süper Lig'in 28. haftasında Torku Konyaspordeplasmanına konuk olan ve sahadan 2-1 yenik ayrılanFenerbahçe'de, takımla birlikte Konya'ya gelerek maçı izleyen başkan Aziz Yıldırım, maç sonrasında futbolculara tavrını koydu.
Torku Konyaspor yenilgisi sonrası futbolcuların ağızlarını bıçak açmazken, takımı zorlu deplasmanda yalnız bırakmayan Başkan Aziz Yıldırım da üzgündü. Yıldırım, futbolcuların maç sonu yüzlerine bile bakmadı. Bu tarz karşılaşmalar sonrası soyunma odasına giren ve sert söylemlerde bulunan Yıldırım, bu kez havalimanının yolunu tuttu.
Futbolcularla konuşmadı!
Burada da futbolcular ile bir araya gelmeyen Yıldırım, Mahmut Uslu ve Ali Yıldırım ile konuştu.