Aziz Yıldırım'dan gazetecilere fırça!

Aziz Yıldırım'dan gazetecilere fırça!

UEFA Kontrol ve Disiplin Kurulu'nun Fenerbahçe'ye verdiği Avrupa Kupaları'ndan 2+1 yıl men cezasından dolayı dün UEFA Tahkim Kurulu'nda savunma yapan Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, bugün İstanbul'a döndü.

2013.07.11 15:56 - Son Güncellenme: 2013.07.11 16:17 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Aziz Yıldırım'dan gazetecilere fırça!


İsviçre'nin Nyon kentindeki UEFA merkezinde gerçekleşen duruşmalı toplantıda beraberindeki heyetle birlikte 7 saat süreyle savunma yapan Aziz Yıldırım, bugün İstanbul'a döndü. Beraberindeki yöneticiler ve avukatlarla birlikte Atatürk Havalimanı'na inen Aziz Yıldırım, basın mensuplarının görüntü almasına tepki göstererek, "Yeteri kadar görüntü aldınız, daha fazla istemiyorum. Çok yorgunum" ifadelerini kullandı.
Aziz Yıldırım ve beraberindekiler, herhangi bir açıklama yapmadan havalimanından ayrıldı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.07.11 15:56 - Son Güncellenme: 2013.07.11 16:17 - HABER MERKEZİ
A