Aziz Yıldırım'dan Fenerbahçe'ye moral dopingi!
Fenerbahçe, sezonun ilk derbisi için hazırlıklarını hız kesmeden tesislerinde sürdürüyor.
2014.10.14 11:28 - Son Güncellenme: 2014.10.14 11:28 - Spor - HABER MERKEZİ
Milli takımlara giden 8, sakatlığı bulunan 4 isimden yoksun çalışan Fenerbahçe, ezeli rakibine karşı kazanmanın planlarını yapıyor. Futbolcular, çalışmalara ara vermeden devam ederken, yönetim de üstüne düşeni yapıyor. Başkan Aziz Yıldırım ve ekibi, derbiöncesi oyuncuların tüm transfer alacaklarını bu hafta içinde hesaplarına yatırma kararı aldı.
YÖNETİM ÇALIŞIYOR!
Galatasaray'ın mali açıdan sıkıntı yaşadığı dönemde; takımı maddimanevi motive etmeyi hedefleyen Fenerbahçe Yönetimi, derbiden bir gün önce de futbolcularla yemekte bir araya gelecek. Başkan Aziz Yıldırım'ın da yer alacağı cuma günkü organizasyonda tüm futbolcular ve teknik heyet yer alacak. Cezası nedeniyle derbiye gidemeyecek olan Yıldırım, maç sabahı da futbolcuları Samandıra'dan uğurlayacak.