Aziz Yıldırım antrenmanı izledi
Süper Lig İlhan Cavcav Sezonu 11. haftasında Ankara'da Osmanlıspor ile karşılaşacak olan Fenerbahçe, hazırlıklarını öğle saatlerinde yaptığı antrenmanla tamamladı.
2017.11.03 17:33 - Son Güncellenme: 2017.11.03 17:33 - Spor - HABER MERKEZİ
Can Bartu Tesisleri'ne gelen Başkan Aziz Yıldırım ile Asbaşkan Ali Yıldırım da antrenmanın bir bölümünü takip etti.
Teknik direktör Aykut Kocaman yönetiminde saat 15.00'te başlayan çalışma, 1 saat 40 dakika sürdü. Koşu, ısınma ve koordinasyon hareketlerinin ardından 3 gruba ayrılan oyuncular, 5'e 2 top kapma ve pas çalışması yaptılar. Çift kale maçın ardından antrenman, taktiksel ve bireysel çalışmalarla tamamlandı.
Bu antrenmanla Osmanlıspor maçı hazırlıklarını tamamlayan Sarı-lacivertliler, akşam saatlerinde Ankara'ya gidecek.
Yarın akşam Osmanlı Stadı'nda oynanacak müsabaka saat 19.30'da başlayacak.