Azerbaycan Ermenistan'ın komuta merkezine vurdu

Azerbaycan Ermenistan'ın komuta merkezine vurdu

Azerbaycan Savunma Bakanlığı, işgal altındaki bölgelerde bulunan Ermenistan Silahlı Kuvvetler Komuta Merkezinin vurulduğunu açıkladı.

2016.04.04 11:57 - Son Güncellenme: 2016.04.04 11:57 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Azerbaycan Ermenistan'ın komuta merkezine vurdu

Yapılan nokta atışı ile Komuta Merkezini vurduklarını açıklayan Azerbaycanlı yetkililer, aralarında general ve albayların da bulunduğu çok sayıda Ermeni askerinin öldürüldüğünü bildirdi. Bakanlık yapılan operasyona ilişkin görüntülerin yakın zamanda basına servis edileceğini de ifade etti.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2016.04.04 11:57 - Son Güncellenme: 2016.04.04 11:57 - HABER MERKEZİ
A